Objave

Nasveti za popolno take away ponudbo!

Embalaža za hrano za s seboj je pomembnejša, kot ji pripisujejo številna podjetja. Vaša embalaža še zdaleč ni več samo način, da svoje izdelke pripeljete do svojih strank. Embalaža, ki jo uporabljate, ohranja vaše izdelke varne, tople v primeru vroče hrane, dobro predstavljene in higienične.

Prav tako ustavi puščanje ter zaščiti druge izdelke in stranke. Biti mora enostavna za uporabo, privlačna in funkcionalna.

Dandanes vse več podjetij skuša biti bolj okolju prijazna s svojo izbiro embalaže, s čimer pomagajo pomagati planetu, hkrati pa gradijo ugled blagovne znamke, ki ji ni vseeno.

Vaša embalaža je tudi način, da si vas zapomnijo. Zaradi elegantne embalaže, ki je drugačna kot le standardne škatle, ki jih uporabljajo druge blagovne znamke na vašem področju, bo vaše podjetje naredilo veliko bolj prepoznavno med potrošniki.

Embalaža je odlična oblika oglaševanja, ki je lahko učinkovit način za krepitev vaše blagovne znamke. Vendar je treba o marsičem razmišljati. Tukaj je nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali oblikovati popolno embalažo za vaše podjetje.

Učite se iz preteklosti

Embalaža se je z leti razvijala, tako kot vse ostalo. Podjetja so porabila milijone za raziskave, da bi se naučila več o barvah, priročnosti, dizajnu in napačnem predstavljanju, pa tudi o tem, kako postati bolj okolju prijazna. Preberite uvod v oblikovanje embalaže, spoznajte vse elemente embalaže in si oglejte razvoj dobre stare pločevinke soda. Sprejemajte premišljene odločitve, ko gre za embalažo, namesto da sledite trenutnim trendom ali izbirate stvari, ki so vam všeč, ne da bi o tem preveč razmišljali.

Upoštevajte vrednosti svoje blagovne znamke in ciljni trg

Kaj predstavlja vaša blagovna znamka? Kdo je vaš ciljni kupci? Podjetje z zdravo hrano, ki se osredotoča na naravne sestavine, bi se moralo osredotočiti na naravne barvne sheme in materiale. Podjetje, ki prodaja najstnikom in mladim, lahko uporablja svetlejše barve kot tisto, ki je všeč starejšim.

Bodite zvesti svojemu izdelku

V redu je dodati nekaj skrivnosti, tako da ne položite vsega na škatlo embalaže za s seboj. Vendar ni v redu zavajati strank. Bodite pristni. Če želite slike svojih izdelkov na embalaži, naj ne bodo preveč urejene ali fotošopirane. Vedno morajo natančno odražati, kaj je v škatli.

Razmislite o vplivu police

Če prodajate izdelek, ki se bo prodajal na trgovski polici morate nujno upoštevati, kako bo vaš izdelek izgledal na polici, obkrožen z drugimi izdelki enake vrste. Se bo vaša embalaža izgubila v množici? Ali pa bo izstopala in bo izdelek opažen? Vredno je raziskati trgovine in razmisliti, kje bo vaš izdelek stal, zraven česa bo in kako drugače bo videti. Embalaža je odličen način, da postanete opaženi in povečate svojo blagovno znamko. Zato si je vsekakor vredno vzeti čas.

V spletni trgovini Gastrobutik.si ponujamo različno vrsto embalaže za take away z možnostjo personalizacije pri večjem naročilu. V kolikor bi želeli smo vam pripravljeni glede na naše dolgoletne izkušnje tudi brezplačno svetovati, da izberete pravo embalažo za svoj gostinski obrat. Po dogovoru nudimo tudi izdelavo grafike za personalizirano embalažo, tako, da se vam glede izbire personalizirane embalaže ni potrebno bati, da bi morali izdelavo lastne grafiko drago plačati.

Za več informacij smo dosegljivi na številki 051 337 919 ali e-mail naslovu: info@gastrobutik.si